Та адислаач, Bless my Mongolia (MN, EN)

Та адислаач, Bless my Mongolia (MN, EN)

Хөх тэнгэрийн агуу Их Эзэн минь
Монгол түмний минь сэтгэлийг Та анагаагаач
Уянгат сайхан аялгуу шингэсэн
Зүрх цэтгэл амь амьдралаа Тандаа зориулья

Эцэг дээдэс минь нэгэн цагт
Эзэн тэнгэр минь гэж дууддаг байсан
Эрин зууны үр удам нь болсон бид
Ирээдүйгээ Эзэн тэнгэр минь гэж эхэлнэ

Та адислаач миний Монголыг
Та ерөөгөөч миний ард түмнийг
Та эдгээгээч миний уудам талыг
Бүх Монгол зөвхөн Таныг мэхийн хүндэтгэнэ

Та нэгтгээч миний Монголыг
Та чөлөөлөөч миний ард түмнийг
Та сэргээгээч миний уудам талыг
Бүх Монгол зөвхөн Таныг мэхийн хүндэтгэнэ

Мэхийн хүндэтгэн өвдөг сөгдөн мөргөм үү

************************************************************

The Mighty Lord of the blue sky
Heal the hearths of the people of Mongolia
I devote my life and soul
As a beautiful melodic song to You

Once our Fore Fathers called upon You
As Lord in Heaven
We the new generation begin our future
By calling You Lord in Heaven

Oh Lord bless and anoint my Mongolia
Lord bless the people of my Nation
And heal my endless vast homeland
Let all of Mongolia bow only to You

Lord unite us one Mongolia
Lord come and set our people free
And awaken and restore my vast country
Let all of Mongolia bow only to You



5 Магтан дууны үг: Та адислаач, Bless my Mongolia (MN, EN) Хөх тэнгэрийн агуу Их Эзэн минь Монгол түмний минь сэтгэлийг Та анагаагаач Уянгат сайхан аялгуу шингэсэн Зүрх цэтгэл амь амьдралаа Тандаа...
< >