Өдөр бүр, Everyday (MN, EN)

Өдөр бүр, Everyday (MN, EN)

Хэлэх үг надад олдохгүй нь их Эзэн минь
Амьдрал хайрлагч Та Надад дэндүү их үнэтэй
Та намайг аварсанд хайраа бүхлээр нь өгье
Өдөр бүр нэрийг тань гийгүүлэгч Гэрэл больё

Таны үгэн дээр өдөр бүр бат зогсохыг
Би суръя Таныг улам дотно таньж мэдье
Миний алхам тутамд Намайг замчлаач гэж би гуйя
Өдөр бүр энэ дэлхийн Харанхуйд гэрэл тусгая

Өдөр бүр Таныг гэж амьдръя би
Өдөр бүр их Эзэнээ дагана би
Өдөр бүр Таньтайгаа хамт алхана

Таныг гэж амьдръя өдөр бүр
Таныг гэж амьдръя өдөр бүр
Таныг гэж амьдръя өдөр бүр

****************************************************************************

What to say CIt's you who gave me life and
Can't explain just how Much You mean to me now that
You have saved me Lord I give all that I am to You
That everyday I can Be a light that shines Your name

Everyday Lord I'll
Learn to stand upon Your WordGAnd I pray that I
That I might come to know You more
That you would guide me In every single step I take
That everyday I can Be Your light unto the world

Everyday It's you I'll live for
Everyday I'll follow after You
Everyday I'll walk with You my Lord

It's You I live for everyday
It's You I live for everyday
It's You I live for everyday

5 Магтан дууны үг: Өдөр бүр, Everyday (MN, EN) Хэлэх үг надад олдохгүй нь их Эзэн минь Амьдрал хайрлагч Та Надад дэндүү их үнэтэй Та намайг аварсанд хайраа бүхлээр нь өгье Өдөр бүр нэ...
< >