Амьдрал минь Таны дотор, Мy life is in you lord (MN, EN)

Амьдрал минь Таны дотор, Мy life is in you lord (MN, EN)

My life is in You, Lord,
My strength is in You, Lord
My hope is in You, Lord
In You, it's in You

I will praise You with all of my heart.
I will praise You with all of my hope.
With all of my life, and all of my strength.
All of my hope is in You.

***************************************************************

Амьдрал минь Таны дотор
Хүч чадал минь Таных
Найдвар минь Таны дотор
Таных Их Эзэн.

Бүх амьдралаараа Таныг магтъя
Бүх хүч чадлаараа Таныг магтъя
Миний бүх амьдрал бүх хүч чадал минь
Найдвар минь Таны дотор.
5 Магтан дууны үг: Амьдрал минь Таны дотор, Мy life is in you lord (MN, EN) My life is in You, Lord, My strength is in You, Lord My hope is in You, Lord In You, it's in You I will praise You with all of m...
< >