Миний сэтгэл, I Give You My Heart (MN, EN)

Миний сэтгэл, I Give You My Heart (MN, EN)

Таны алдрыг дээдлэх нь
Миний сэтгэл
Таны өмнө чин үнэнчээр
Би амьдаръя

Сэтгэлд минь буй бүхэн
Танд хүндлэл авчраг
Биширдэг бүхэн минь
Танд оршдог

Тандаа би хайраа өгч
Зүрх сэтгэлээ даатгая
Зөвхөн Таныг зорьё

Амьсгал авах бүрд минь
Амьд явах мөч бүхэнд
Алдарших болтугай, Та

Би хайраа Танд өгч
Зүрх сэтгэлээ даатгая

*************************************
This is my desire to honor You
Lord, with all my heart, I worship You
All I have within me, I give You praise
All that I adore is in You

Lord, I give You my heart
I give You my soul, I live for You alone
Every breath that I take, every moment Im awake
Lord, have Your way in me

And I will live
And I will live for You
And I will live
And I will live for You

Oh and I will live
And I will live
And I will live for You


Have Your way in me

5 Магтан дууны үг: Миний сэтгэл, I Give You My Heart (MN, EN) Таны алдрыг дээдлэх нь Миний сэтгэл Таны өмнө чин үнэнчээр Би амьдаръя Сэтгэлд минь буй бүхэн Танд хүндлэл авчраг Биширдэг бүхэн мин...
< >