Итгэл, Faith (MN, EN)

Итгэл, Faith (MN, EN)

Мөнх шагналд хүрэх гэж
Бүхнээ би зориулья
Энэ миний тэмүүлэл миний амьдрал
Надад бэлдсэн бүхэнд тань
Юу ч саад болж чадахгүй
Тэргүүнийг минь өргөгч Таныг би зорьё

Миний сэтгэлд оршигч их Эзэн
Энэ дэлхийн эздээс ч хүчтэй

Итгэл өндөр уулсыг ч хөдөлгөнө
Христийн хүчээр би бүхнийг чадна
Итгэл бүгдийг даван туулна
Надад хүч чадлаа өгөгч Христийн хүчээр

****************************************************************

I'm reaching for the prize, I'm giving everything
I give my life for this it's what I live for
Nothing will keep me from, all that You have for me
You hold my head up high, I live for You

Greater is He, that's living in me
Than he that is in the world

Faith, I can move the mountain
I can do all things through Christ, I know
Faith, standing and believing
I can do all things through Christ who strengthens me
5 Магтан дууны үг: Итгэл, Faith (MN, EN) Мөнх шагналд хүрэх гэж Бүхнээ би зориулья Энэ миний тэмүүлэл миний амьдрал Надад бэлдсэн бүхэнд тань Юу ч саад болж чадахгүй Тэргүүнийг...
< >