Таны нүднээс гэрэлтэх (MN)

Таны нүднээс гэрэлтэх (MN)

Таны нүднээс гэрэлтэх агуу хайр
Миний бурууг далдлан над руу ширтэхэд
Ойлгохгүй нь Эзэн минь
Харуулаач надад байгаа газраа

Гэм буруугаар дүүрэн зүрх минь
Өдөр шөнөгүй Таныг ширтэн хүлээнэ
Сэтгэлд минь мэдрэгдээч
Зүрхэнд минь Ариун гараа хүргээч


Хараач гэм буруугийн дунд би мэндэлсэн
Нүглийн дунд эх минь намайг тээсэн
Сонсооч зүрх минь Таныг дуудан цохилоход
Надад хариулж хайрын үгээ шивнээч


Би магтах болно зогсохгүй
Дуулах дуунууд минь дуусашгүй
Таниас ирсэн хайр надад үргэлж үнэнч үлдсэн

Чадахгүй нь Эзэн минь чадахгүй
Үнэндээ би танд дэнлүү их хайртай
Сэтгэл минь уравсан ч Таниас холдож чадахгүй ээ
5 Магтан дууны үг: Таны нүднээс гэрэлтэх (MN) Таны нүднээс гэрэлтэх агуу хайр Миний бурууг далдлан над руу ширтэхэд Ойлгохгүй нь Эзэн минь Харуулаач надад байгаа газраа Гэм буруугаа...
< >