Эзэн Та миний дотор, Create in Me Clean Heart (MN, EN)

Эзэн Та миний дотор, Create in Me Clean Heart (MN, EN)

Эзэн Та миний дотор цэвэр
Зүрхийг бүтээгээч
Миний дотор зөв сүнсийг байгуулаач

Эзэн Та миний дотор цэвэр
Зүрхийг бүтээгээч
Миний дотор зөв сүнсийг байгуулаач

Та Өөрийн оршихуйгаас
Намайг бүү холдуулаач
Та өөрийн Ариун Сүнсээ надаас бүү аваач
Та авралын баяслаа надад цутган өгөөч
Миний дотор зөв сүнсийг байгуулаач

***********************************************


Create in me a clean heart, oh God
And renew a right spirit within me
Create in me a clean heart, oh God
And renew a right spirit within me

Cast me not away from Thy presence, oh Lord
And take not Thy holy spirit from me
Restore unto me the joy of Thy salvation
And renew a right spirit within me
5 Магтан дууны үг: Эзэн Та миний дотор, Create in Me Clean Heart (MN, EN) Эзэн Та миний дотор цэвэр Зүрхийг бүтээгээч Миний дотор зөв сүнсийг байгуулаач Эзэн Та миний дотор цэвэр Зүрхийг бүтээгээч Миний дотор...
< >