Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч та 'Open the eyes of my heart ' (EN, MN)

Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч та 'Open the eyes of my heart ' (EN, MN)

Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч Та
Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч
Таныг би харахыг хүснэ
Таныг би харахыг хүснэ

Яруу алдраар гэрэлтэх
Цог жавхлангаа Та надад харуулаач
Хайр хүчтэй Авралд итгээд
Таныг би ариун ариун гэж дуудна

Ариун ариун ариун
Ариун ариун ариун
Ариун ариун ариун
Таныг би харахыг хүснэ

                      **********************************************************

Open the eyes of my heart, Lord

Open the eyes of my heart
I want to see You
I want to see Yo


To see You high and lifted up

Shinin' in the light of Your glory
Pour out Your power and love
As we sing holy, holy, holy


Holy, holy, holy

We cry holy, holy, holy
You are holy, holy, holy
I want to see you
5 Магтан дууны үг: Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч та 'Open the eyes of my heart ' (EN, MN) З үрх сэтгэлийг минь нээгээч Та З үрх сэтгэлийг минь нээгээч Та ныг би харахыг хүснэ Та ныг би харахыг хүснэ Яруу алдраар гэрэлтэ...
< >