Дуусашгүй, Endlessly (MN,EN)

Дуусашгүй, Endlessly (MN,EN)

Сүнсийг минь Аврагч
Амьдралыг минь Хайрлагч
Танд хайртай дуусашгүй
 Зүрхний тэмүүлэл
 Бүхэн минь Та билээ
Танд хайртай дуусашгүй

Таныг би таньж мэдэхээс ч минь өмнө
 Намайг Та хайрласан Таныг би хайрлая

Таны сүр жавхлан тань намайг өвдөг сөхрүүлнэ
Танд хайртай дуусашгүй
Таны Xүүгийн үзэсгэлэн намайг гайхан бишрүүлнэ
Танд хайртай дуусашгүй

***********************************************************************

Savior of my soul
Lover of my life
I love You endlessly
Passion of my heart
Everything You are
I love You endlessly

You loved me before I knew of You
You loved me, now I give it back to You

With Your Majesty here
I fall to my knees
I love You endlessly
With the beauty of Your Son
I find myself undone
I love You endlessly




Jon Egan




5 Магтан дууны үг: Дуусашгүй, Endlessly (MN,EN) Сүнсийг минь Аврагч Амьдралыг минь Хайрлагч Танд хайртай дуусашгүй  Зүрхний тэмүүлэл  Бүхэн минь Та билээ Танд хайртай дуусашгүй Таны...
< >