Загалмайн тэр хайраас, The love of the cross (MN, EN)

Загалмайн тэр хайраас, The love of the cross (MN, EN)

Загалмайн тэр хайраас холдон явах үед минь
Зүдэрч туйлдсан амьдралаас минь
Орхигдсон тэр ивээл

Чулуу мэт хатуурсан
Миний зүрхэнд хүрэн
Дахин босгож намайг хөтлөх Эзэн
Тандаа би хайртай

Эзэн намайг сахин хамгаалж намайг дагуулна
Би Түүний хамгаас эрхэм нандин
Их Эзэний хүүхэд мөн

Эзэн намайг сахин хамгаалж намайг дагуулна
Би Түүний хамгаас эрхэм нандин
Түүний хайртай хүү

Урьд хийсэн бүхнээ мартан хаяж
Огтхон ч дурсахгүй ээ цөлөөр
Голыг урсган зам гаргах Их Эзэн
Миний дотор шинэ юмсыг хийх
Түүнийг ширтэн харах болно

********************************************************

I was so far away
From the Love of the Cross
Life was broken and in my shame
I forgot your grace

But You came close to me
Touched my poor hardened heart
Then restore me to stand again
To Love you for evermore

Keep me under the shadow
Your wings of love my strength
I belong I’m precious in your sight
A chosen child of God

Keep me under the shadow
Your wings of love my strength
I belong I’m precious in your sight
A chosen child of God

Forgetting former things
Not dwelling on the past
Placing behind me all that’s gone
And all that I have done


5 Магтан дууны үг: Загалмайн тэр хайраас, The love of the cross (MN, EN) Загалмайн тэр хайраас холдон явах үед минь Зүдэрч туйлдсан амьдралаас минь Орхигдсон тэр ивээл Чулуу мэт хатуурсан Миний зүрхэнд хүрэн ...
< >