Миний хорогдох газар Есүс, 나의 피난처 예수 (MN, KR)

Миний хорогдох газар Есүс, 나의 피난처 예수 (MN, KR)

Миний хорогдох газар Есүс
Миний хорогдох газар Есүс
Явах замд минь хүчит шуурга
Хуйлран ирсэн ч
Миний хорогдох газар Есүс

Ааваа Аав минь намайг хайралдаг учир
Бүхий зүйлээ Таньдаа өргөе
Ааваа Аав минь надтай хамт байгаач
Намайг алдрынхаа төлөө ашиглаач

Миний мөнхийн хайр болсон Есүс
Миний мөнхийн хайр болсон Есүс
Энэ дэлхийн ямар ч зүйл
Энэ хайрыг булааж чадахгүй
Миний мөнхийн хайр болсон Есүс

************************************************

나의 피난처 예수 의지해요
나의 피난처 예수 의지해요
나의 가는 길에 거센 바람 몰아쳐와도
나의 피난처 예수 의지해요

아바 아버지 나를 사랑하시니
나의 모든 것 주께 드려요
아바 아버지 내가 여기있으니
주님 영광 위하여 써주세요

나는 영원히 주님 사랑해요
나는 영원히 주님 사랑해요
세상 어떤 것도 나의 사랑 끊을 수 없네
나는 영원히 주님 사랑해요
5 Магтан дууны үг: Миний хорогдох газар Есүс, 나의 피난처 예수 (MN, KR) Миний хорогдох газар Есүс Миний хорогдох газар Есүс Явах замд минь хүчит шуурга Хуйлран ирсэн ч Миний хорогдох газар Есүс Ааваа Аав ми...
< >